پروژه‌ موزیکال «تار و تاریخ» با حضور میدیا فرج‌ نژاد و کارزان قاسمی در غار «کرفتو» در کردستان ضبط شد. آهنگ «تنهایی» تازه‌ترین اثرِ میدیا فرج‌نژاد در قالب پروژه «تار و تاریخ» است.
کد خبر: ۱۳۸۰۰۲۷
تعداد بازدید : 81

این آهنگ را میدیا فرج‌نژاد آهنگسازی کرده و تارِ آن را نواخته و آواز را کارزان قاسمی خوانده است. کارزان قاسمی خواننده اهل کردستان است که در فصل‌های گذشته برنامه‌ی «عصرجدید» حضور موفقی داشت.شعرِ آهنگِ «تنهایی» دو بخشِ کردی و فارسی دارد که بخش فارسی سروده‌ حسین منزوی و بخش کردی از سروده‌های ماموستا هیمن است. میکس و مسترینگ این اثر را احمد میرمعصومی و کارگردانی و تدوین این اثر را مرتضی حاج‌محمدی انجام داده است. غار کَرَفتو غاری باستانی و اثری تاریخی در استان کردستان است که در صخره مرتفعی در شرق شهر سقز و شمال غرب شهرستان دیواندره قرار دارد و به گفته میدیا فرج‌نژاد یکی از عجیب‌ترین مکان‌هایی بوده که تاکنون به آن سفر کرده است.

در پروژه «تار و تاریخ» ابتدا مقصد و بنایِ مورد نظر انتخاب می‌شود. سپس قطعه‌ای براساسِ حال و هوای آن بنا و لوکیشن ساخته و ضبط می‌شود و در ادامه تیمِ نوازندگان برای ضبطِ موزیک ویدیو به شهر مورد نظر سفر می‌کنند./ فارس / برای دیدن قطعه تنهایی این کیوآرکد را اسکن کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها